شرایط انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور کارشناسی ارشد 97


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 1 آذر 1396
بازدید : 49
نویسنده : مشاور

شرایط انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور کارشناسی ارشد 97 از سوالات بسیار متداولی است که مشاوران تحصیلی با آن مواجه می شوند. علت انصراف از دانشگاه عوامل مختلفی می تواند باشد. عدم علاقه به رشته تحصیلی یا دانشگاه محل تحصیل یا تمایل به تغییر رشته به سمت رشته هایی که بازار کار بهتری دارند از عوامل شایع انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور کارشناسی ارشد است.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از شرایط انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور کارشناسی ارشد 97 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

شرایط انصراف از تحصیل و شرکت مجدد در کنکور کارشناسی ارشد 97

در رابطه با انصراف از تحصیل و شرکت مجدد در کنکور کارشناسی ارشد 97 دانشجویان به 3 دسته تقسیم می شوند

دسته اول) دانشجویان دوره روزانه:

این دسته از دانشجویان باید حداکثر تا پایان ساعت اداری روز 30 بهمن 96 به انصراف قطعی از دانشگاه اقدام کنند. اگر این دانشجویان ورودی سال 96 به قبل باشند می توانند برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از تمامی رشته ها اعم از ( روزانه و شبانه و غیر انتفاعی و...) انتخاب رشته داشته باشند. اما اگر دانشجو ورودی روزانه (متمرکز یا نیمه متمرکز) سال 96 باشد فقط در رشته های غیر روزانه می تواند انتخاب رشته کند و فقط در آن رشته ها گزینش خواهد شد. اگر این دسته دانشجویان تمایل به انتخاب رشته های روزانه داشته باشند، باید در کنکور سال 98 شرکت کنند. یک حالت دیگر هم که ممکن است اتفاق بیفتد این است که دانشجوی انصرافی مایل به دریافت مدرک معادل کاردانی خود باشد؛ در این صورت این دسته دانشجویان پس از تسویه حساب کامل خود از دانشگاه و صندوق رفاه دانشجویی، حق ثبت نام در در کنکور کارشناسی ارشد را دارند.

دسته دوم) دانشجویان دوره های غیر روزانه:

این دسته دانشجویان شامل دانشجویان رشته های نیمه حضوری، مجازی، پردیس های خودگردان، ظرفیت مازاد، شبانه(نوبت دوم)، پیام نور و غیر انتفاعی و مراکز علمی کاربردی و دانشگاه های آزاد و ... می باشند. این دسته از دانشجویان بدون انصراف از تحصیل می توانند در کنکور کارشناسی ارشد شرکت کنند و در صورت قبولی جدید، انصراف از قبولی قبلی را انجام دهند و گواهی مربوطه را به دستگاه ذی ربط ارائه دهند.

سوم) دانشجویان کاردانی روزانه

این دسته از دانشجویان اگر در رشته های غیرپزشکی مشغول به تحصیل هستند و تا تاریخ 31/6/97 فارغ التحصیل می شوند نیازی به انصراف ندارند. و می توانند در کنکور کارشناسی ارشد 97 ثبت نام کنند. دسنه دوم دانشجویان رشته های کاردانی پزشکی هستند این دسته از انجا که ملزم به گذراندن طرح نیروی انسانی خود می باشند شامل این قانون نمی باشند و فقط به شرط آن می توانند در کنکور 97 شرکت کنند که فارغ التحصیل دوره کاردانی باشند و طرح نیروی انسانی خود را یا تا پایان تاریخ 31/6/97 و یا تا پایان تاریخ 30/11/97 به پایان برسانند و به محض قبولی باید گواهی پایان طرح نیروی انسانی خود را ارائه کنند.

 

برای مشاوره جهت اطلاع از شرایط انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور کارشناسی ارشد 97 میتوانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تله مشاور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099071614 تماس بگیرید.

 

منبع: شرایط انصراف از دانشگاه و شرکت مجدد در کنکور کارشناسی ارشد 97

مشاوره تحصیل تله مشاور





:: برچسب‌ها: انصراف از دانشگاه و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 97 , ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 97 , شرکت در کنکور کارشناسی ارشد 97 , انصراف از دانشگاه کارنشاسی ارشد ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مشاوره تحصیلی و کنکور و آدرس moshaverinkonkor.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com